Photoshoot with James and Ollie!

Fotografering är något jag börjar älska mer och mer för varje dag som går, sen att man har växt upp med en fotogalen fotograf som pappa kanske har lite med saken att göra. Sen är det bara riktigt kul att vi har något gemensamt! Det som suger just nu är att jag sitter på en mini-laptop utan photoshop sen ligger min macbook pro hemma och dammar. Ångrar lite i efterhand att jag inte tog med den ändå och skippade att köpa en liten för resan men den är smidig trots allt.

Så vad gör man när brädan är på lagning? MAN FOTAR! Bilderna är iaf tagna av mig (Anders) i Bondi Beach och Tamarama Beach med Ebba, James och Ollie (från England). Hoppas det glädjer någon där hemma eller får någon att längta bort till solen i det kalla Sverige.

Ska försöka få bilder på oss också i vattnet, men som alltid så är det inte lika lätt att få folk att ta bilder på en som det är att ta själv samt att få BRA bilder på en själv och inte ett gäng usla.

Aja bilderna får tala för sig, hade gött nu ska jag sova! klockan är 04.03 på natten här så börjar bli dags, HEJ!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0