Another weekend in Sydney...

Jaa vad har hänt i helgen? en hel del faktiskt.

I fredags var vi i Darling harbour och åt en lite finare middag för pengarna som tjejerna lämnade så tack till dem. Var rätt nice faktiskt, vi drog ett gäng av vi som bor här och gjorde det till en helkväll ute. Daniel och Malin passade på att äta krokodil och kängru så då har man fått smaka det också men vet inte riktigt om jag tyckte om det speciellt mycket. Kan dock vara för att kängrun var riktigt ostekt och sen var det en mandarin fond typ över köttet som gjorde att det var äckligt sött och bara smakade mandarin. Blir nog ett eget försök senare men då ska den vara bättre tillagad. Jag och alle slaskade på med lite kött istället då man nästan aldrig äter det här eftersom det är så dyrt att köpa i butikerna.

Jaa mer då... ja lördagen började med solning och chill på stranden för att sedan dra hem och klippa oss av Ida som är frisör. Hon är en gammal kompis till Malin och har typ tagit över ena tjejens säng i läggan mittemot. Jaa så Alex blev väl några år yngre men det vart nice och tjejerna tvingade på mig att göra något crazy så hon rakade typ sidorna och i nacken på mig och sparade övre delen. Lite kul att göra något annat än så som man alltid haft men scary var det då hon började ta bort halva skallen. Ni får se på bilden, har dock ingen på Alex då man måste vara bättre än kändispaparazzi fotograferna i Hollywood för att få ett foto på honom hehe. Sen drog vi igång partyt för att senare möta upp Vanessa, Sofia och Jonas inne i city och drog en liten barrunda med dem. Slutade med att vi lyssnade på gatumusik och Vanne tog faktiskt tag i gitarren och drog några ackord.

Lite smått döda vaknade vi idag och tog oss till stranden då Vanessa, Sofia och Jonas kom till Bondi idag för att sola och surfa lite så vi hängde med dem. De ska ju dra en roadtrip imorgon upp till guldkusten så man är lite avis för surfningen är galeeen där. Alex passade också på att byta bräda till en shortie så nu är han nere på samma som mig. Han fick en riktigt bra deal eftersom hans bräda var typ fläckfri medans min var ett vrak när jag kom in. Fattar typ inte hur det gick till men men, min nya bräda hämtade han igen från lagningen också och det blev perfaa. Så imorgon blir det suurf hela dagen, ska bli typ 30+ de kommande dagarna så vi klagar ej.

Näe det är allt ni får för denna gången. På Onsdag är det Australia day så det är väl som nationaldagen och här firar de den mer än typ jul och nyår så ska bli helt galet tydligen. Återkommer med bilder osv då vi ska dra en heldag med grillning och allt annat skojj så HÖRS SÅ LÄNGE DÅÅ

Eftersom jag har datorn och tar mig lite tid att skriva så skriver sällan Alle men ska tvinga på honom några inlägg..






(Från vänster: Ida Malin Felicia Daniel Nicole, så nu vet ni vilka det är)



(Här är nästa rockstjärna Vanessa Eriksson)

Kommentarer
Postat av: Annica

Jättesnyggt Anders! Jag kräver härmed en bild på Alex då jag är hans mor!! Fy vad ni har det bra...och jag hoppas att ni i fortsättning kommer att ha det lika bra!!! Här hemma har det snöat o snöat o snöat. Jag o Robin o Calle åker till Åre på torsdag o ska åka lite skidor och softa hela helgen. jag ska skicka lite bilder så ni få se...hej så länge! Glöm ej en bild på min son!!

2011-01-23 @ 14:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0