LESS!!

Känns helt skadat att om en vecka kmr vi vara i australien! Jag sitter hos anders i sävar nu och vi har försökt planera lite så vi vet vad vi ska ta vägen och vad vi ska göra efter vi har landat i sydney!  Och tro det elr ej så har vi faktiskt bestämt oss för att vi ska satsa på sydney tills nyår iaf! Det känns för jäkla bra, så nu kan vi ställa in oss på att fixa bankkonto,jobb och lägenhet när vi kommer ner! Som tur så slipper vi tänka på boende första veckan för anders föräldrar känner nån som bor i sydney som kmr ta emot oss och som vi kan bo hos första dagarna! Så han ska visa oss sydney!! Fast finns en del vi måste fixa i veckan också! t.ex skriva ut alla visumpapper,bankpapper och försöka skriva ett cv och det gruvar jag mig för. För att jag tycker det är tillräckligt svårt att skriva ett cv på svenska. Men nu ska de ju vara på engelska dessutom och de hjälper ju inte ! Men det ska väl ordna sig... TIDEN får gärna öka för den går så förbannat långsamt nu. Vi gör allt för att den ska gå snabbare t.ex som baka, laga go middag, se serier, SOVA osv....! Aja Dags att se nå skit på tv nu! Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0