Huntsman spider...

Då var vi vid liv igen efter att ha fått några hjärtattacker. Vi satt i varsin säng och snackade i vårt rum när Alex börjar skrika "STOR SPINDEL STOR SPINDEL" och självklart säger jag "haha okej... kul skämt". Sen inser jag att Alle är seriös så hjärtat rivstartade och gav full gas då vi fick se detta åttabeniga monster framför oss. Så vi passade på att dö ett tag för att sedan springa ut ur rummet, så vi skrek efter våra roommates och genast började jakten. Tur var har tjejen i läggan köpt en spray som dödar insekter så vi spreja spindeln ett bra tag innan den fejkdog för att sedan leva igen och sen kasta vi ut den. Ser verkligen fram emot att sova nu, WOOHOO! Små spindlar om än giftigare är lugnt men när dom där små djuren börjar få hår, gaddar och stora som ens hand är det lite värre. Hoppas man vänjer sig.

Träffade på exakt samma spindel men större när jag var i Thai tidigare i år, SJUKT ÄCKLIGA!!!!

Föresten, galen sol idag så vi har njutit på stranden hela dagen. Hur ska man orka söka ett jobb när vi lever detta härliga liv? Nejdå såklart ska vi ta tag i det där men när vi ändå inte spenderar så mycket så är det ingen stress.

Här kommer en bild på monster nr 2 (nr 1 var såklart possumen)


Kommentarer
Postat av: Annica

FY F-N...skönt att man är hemma i snöiga norrland! Jag har spindelfobi!!

2010-11-11 @ 22:31:23
Postat av: Therese

Usch, vad äcklig! Var lite avis på eran resa, men nu tycker jag att det är skönt att man e hemma i ett snöigt Sverige. Här kan inga håriga, långbenta spindlar överleva. TacK å lov! Hoppas annars att ni har det bra. Jättefina å häftiga bilder ifrån Aussi! Ha det!!!!!/ Fam. Therese N.

2010-11-13 @ 11:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0