Backpain!!!

Min (Anders) svanskota har tagit semester då den gör så sjukt ont. Efter lite jobbsökande idag så for vi i den strålande solen ner till rugbyplanen och kastade lite amerikansk fotboll. Tänk hur man kan stå och kasta fram och tillbaka till varandra och ha så kul. Dock är det sjukt svårt att få till den perfekta snurren på bollen så de gör det ännu roligare när man får till en. Aja iaf så sprang vi runt där som höns och hoppade över staket osv för att hämta bollen, så överansträngde väl svanskotan eller något. Nu gör det ont som tusan och kan knappt sitta ner. INTE KUL!! Fast Alex verkar ha väldigt kul då han ser mig i mitt lidande... märkligt!

Status uppdatering på jobb fronten? haha nej vi suger, har bara lämnat in några få cvn men har faktiskt ett på g i ett bageri, återkommer med det. Job huntingen fortsätter i veckan men svanskotan sviker lite så kanske tar en dag paus i fina soliga Sydney! Nu börjar det bli sådär svettigt varmt så sommaren är påväg, ska bli riktigt skönt. Sen kan man väl inte klaga på att ha beachen 10min från hemmet. Beachen förstör vår jobbtagg rätt bra kan jag lova. Men vi letar efter den men den är lite svår att hitta, tror den är kvar i Sweden.. hittat den hemma? någon?

Här kommer lite bilder som en Aussie tjej tagit som vi träffade när vi var och partajjade lite hehe.








Kommentarer
Postat av: Jimmy

Vad fula tjejer ni dansar med!

2010-12-12 @ 17:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0